OUDERRAAD

Alle ouders van de leerlingen zijn door de inschrijving van hun kind automatisch lid van de ouderraad. Vijf à zes keer per jaar komt de ouderraad samen, als ouder bent u van harte welkom tijdens één van deze vergaderingen. Iedereen mag vrijblijvend aansluiten. De data vind je op de schoolkalender en via gimme krijg je een uitnodiging.

Samen organiseren we ook enkele activiteiten (Spaghettidag, Ontbijtbuffet, Carnaval) waarbij we elkaar als ouder kunnen ontmoeten en waarbij we wat geld inzamelen om de school financieel te ondersteunen. Dit gaat van de aankoop van specifieke zaken (bv nieuwe picknickbanken, laptops, speeltoestellen…) tot de jaarlijkse chocolade voor Pasen of speelgoed voor elke klas met Sinterklaas.

Heb je zin om je stem te laten horen? Denk je graag mee hoe we geld kunnen inzamelen? Ontmoet je graag andere ouders? Kom je gewoon graag eens luisteren?

Iedereen is welkom!

Meer weten? Kijk dan zeker eens verder bij wie we zijn, wat we doen en hoe we werken.